
Teatre, dansa i altres arts escèniques. Les Reines de Shakespeare Cleopatra, Lady Macbeth, Titània i Margaret d’Anjou surten —o fugen— de les seves respectives obres i es troben en un mateix escenari, un poc tronat.
Informació
Observacions
Com arribar-hi
InformacióDissabte, 09 de gener a les 20.30 h
Després de presentar-se a Palma i Maó, Reines de Shakespeare es podrà veure al Born de Ciutadella el pròxim dissabte 09 de gener.
Per una raó difícil d’aclarir, les reines de Shakespeare (Cleopatra, Lady Macbeth, Titània i Margaret d’Anjou) surten –o s’escapen– de les seves respectives obres, i es troben en un mateix tron, escenari. Juntes no desaprofiten l’ocasió, reviuen i comparteixen les passions que els sacsegen la vida, allò que les converteix alhora en semblants i diferents: el pes de la corona, les fallides promeses d’amor, l’ambició pel poder, el jou dels homes covards, la humiliació, la guerra, la desemparança, la derrota i el desig de morir davant la ignomínia. Rialles i plors, coratge i por, atracció i fàstic, victòria i fracàs..., contraris tan barrocs com globals. Una inesperada i perillosa posada en comú amb conseqüències impredictibles.
Preu de les entrades:
15€ general
10€ amfiteatre
L'obra també es representarà dia 10 de gener a les 19.00 a l'Auditori de Ferreries.
FITXA ARTÍSTICA
Dramatúrgia: Pau Carrió
Direcció: Pitus Fernández
Ajudantia de direcció: Luz Sanz
Producció executiva: Carme Periano i Jaume Gomila
Interpretació: Queralt Albinyana (Cleopatra), Enka Alonso (Lady Macbeth), Lydia Sánchez (Titània), Laura Pons (Margaret d’Anjou) i Ícar Toset (pròleg)
Música: Ícar Toset
Il·luminació: Pere Fiol i Joan Borràs
Escenografia: Santi Capó
Vestuari: Mireia Costa
ObservacionsCom arribar-hi